Re: czy D805 jest 64 bitowy?

Autor: Krzysztof Rynkowski <ryniobydNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Sat 22 Jul 2006 - 01:57:51 MET DST

Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAM-henku@onet.eu> napisał w
wiadomości news:e9rgsv$2bl$1@atlantis.news.tpi.pl...
> jwt. czy Intel D805 jest 64 bitowy? co lepsze ten intel czy athlon 3000+
> 64? ponoć ten intel grzeje się niemiłosiernie - typowa temperatura to 60
> stopni, a tego athlonka 40, prawda to?

Dzisiaj właśnie miałem okazję bezpośrenio je porównać,
w tych samych warunkach (przyniósł kolega).
Obydwa komputery wolnostojące, w tym samym
pokoju obok siebie, przy spokojnej pracy.
Sam mam Athlona64 3400+ (36-38stopni),
a ten Intel kolegi (55-60). Po przyłożeniu ręki w pobliżu
zasilaczy obu PC, z Athlona powiewa ledwo ciepłym
powietrzem, a z obudowy D805 dmucha jak z "farelki".