Re: mysz, klawiatura, problem

Autor: jacobs <andrzej_at_no_spam_marzyciel.pl>
Data: Sat 22 Jul 2006 - 00:08:57 MET DST

Użytkownik "KILu" <kilu@psxextreme.pl> napisał w wiadomości
news:e9rh9d$3tq$1@inews.gazeta.pl...
> Prawdopodobnie śmietnik w systemie - jakieś spyware itp. (dobry firewall
> to podstawa). Ewentualnie przegrzewanie się podzespołów.

to nie to, system postawiony od nowa, sprzęt firmowy, firewall aż za nadto
dobry bo jeden sprzętowy+serwer na linuksie ze swoja zapora, nawet port 22
zamknięty.

Czy jest to możliwe iż kłopoty moga wynikać ze źródła zasilania?

System stawiałem w domu, działał bez zarzutu. Po przywiezieniu do firmy,
takie ma objawy.
Nie przegrzewa się, pasta świeżo położona pod procka, w domu wszystko
śmigało, w firmie niestety zacina się.
Chyba zabiorę do domu z powrotem, ale to uciążliwe.
Komputery zasilane są UPS-a w firmie.

Inny zupełnie nowy komputer też ma kłopoty, ale tam zamraża się jakby odczyt
z dysków, uruchamiam program i zatrzymuje się wszystko i czeka... czeka..
nie wiem na co. Po kilku minutach zaskakuje. 2 dyski sata2 bez raidu.

J.