problem do rozwiazania

Autor: PaRaDzIqS <cnenqmvx_at_jc.cy-rot13>
Data: Fri 21 Jul 2006 - 22:33:51 MET DST

opisze moze wpierw jak mam podlaczone wszystkie dyski i napedy.
kontroler 0 - dysk systemowy na master + cd-rom na slave
kontroler 1 - nagrywarka dvd na master + dodatkowy dysk na slave.

przez pare dni mialem problem z tym drugim dyskiem, otoz przy
defragmentaryzacji niektorych partycji z tego dysku, komputer sie
restartowal,
dodatkowo w podgladzie zdarzen zauwazylem taki oto blad:
Urządzenie \Device\Ide\IdePort1 nie odpowiedziało w ramach ustalonego limitu
czasu.

pomyslalem ze to moze wina tasmy wiec ja wymienilem, ale niestety problem
pozostal. wiec postanowilem sprawdzic czy to wina dysku czy moze kontroler
nawala.

dlatego postanowilem podpiac napedy w nastepujacy sposob :

ide0 - dysk systemowy na master+ dysk dodatkowy na slave

ide1 - nagrywakra dvd na master + cd-rom na slave

i niestety blad w podgladzie znow sie pojawil, dokladnie taki sam.

dodam iz blad pojawil sie przy nagrywaniu plikow z tego dysku dodatkowego.

teraz moje pytanie:
czy to ten dysk dodatkowy padl?
czy ten kontroler?

--
[ ASRock K8 939Dual-SATA2 ULI M1695 |  Sempron 3000+ s939 | 1GB DDR ]
[Samsung 250GB | WD 200GB | Asus GeForce 7900 GT TOP ]