Re: 2 gb RAM - pociagnie bez virtual memory?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 21 Jul 2006 - 18:27:43 MET DST

W dniu Thu, 20 Jul 2006 09:18:36 +0200, osoba określana zwykle jako
Radosław Sokół pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>I myślisz, że ja o tym nie wiem? Ale nie chcę wcale znikać
>tych okien z ekranu, a potem ich przywracać. Szczególnie,
>że niektóre programy źle to znoszą i potem przestawiają
>swoje paski narzędziowe na przykład.

To jest kwestia źle napisanych aplikacji.

>Poza tym minimalizacja
>okna programu powoduje zawsze wyczyszczenie jego zestawu
>roboczego w pamięci, a więc większe prawdopodobieństwo, że
>za chwilę coś będzie ciągnął ze swapa.

A to jest kwestia połączenia systemu operacyjnego i zarządcy
okien/pulpitu/whateveru w jedno, zamiast po ludzku rodzielić to na
warstwy :-)

--
\------------------------/ THE  PRESIDENT DID IT, IS NOT AN EXCUSE(Bart
| http://epsilon.eu.org/ |