Zestaw dla gracza

Autor: JaromirD <rydberg_at_q2.pl>
Data: Fri 21 Jul 2006 - 16:12:42 MET DST

Witam

W kolejny odcinku brazylijskiego tasiemca chciałbym zadać nieśmiertelne
pytanie: co wybrać do zestawu dla gracza? Moja wiedza na temat sprzętu
zatrzymała się na Athlonach, AGP x4 i pamięciach SDRAM (mam komputer 5
letni i dobrze mi służy), a już na temat współczesnego giercowania nie mam
w ogóle pojęcia. Dlatego proszę o pomoc w złożeniu zestawu do gier.
Ograniczeniem są fundusze: 2,4 - 2,5 kzł (w sumie to trochę więcej, ale ma
starczyć jeszcze na legalne Windows XP - ot, taka fanaberia). Z warunków
dodatkowych to jeszcze analogowe i cyfrowe wyjścia na karcie graficznej.
Poza tym pełna dowolność.

PomoĹĽecie?

JaromirD

Aha, zestaw BEZ monitora.