Re: Uzupełnianie tuszu (hp27 czarny) w hp3847

Autor: Macko <z.gbxnefxv_at_tzk.qr>
Data: Fri 21 Jul 2006 - 14:11:30 MET DST

> Mam problem z uzupełnieniem kartridża czarnego hp27 współpracującego z
> drukarka hp3847. Zgodnie z instrukcją nalałem tusz, jednak ciągle nie
> drukuje. Sterowniki drukarki mówią że kartridż jest pusty. Zarówno
> przy drukowaniu jak i czyszczeniu kartridża wychodzą całkowicie białe
> kartki. Jak można zmusić go do współpracy ?

Mam hp5550 i kartridze inne, ale podobne ;) Napelniam je sam dosc
regularnie.
Przed pierwszym napelnieniem pan Google udzielil mi nastepujacych porad:

1)nie wolno dopuscic do calkowitego zuzycia tuszu, napelniac gdy stan zbliza
sie do zera, nie powinno sie dac mu wyschnac

2)napelniac (strzykawka) baaaardzo powoli - przy szybkim napelnianiu moga
tworzyc sie babelki, ktore spowoduja klopoty z drukowaniem

3)w przypadku moich kartridzy wymagana jest smieszna operacja zaklejania
pewnych pinow na elektrycznym zlaczu kartridza - TYLKO W TEN SPOSOB mozna
"zresetowac" kartridze, a raczej oszukac drukarke, ze napelniony kartridze
jest nowym, pelnym.

4)gdy zdarzy sie, ze kartridz podsuszyl sie byl troszku, istnieje plyn do
czyszczenia dysz - czesto pomaga. Podejrzewam, ze ten plyn mozna z
powodzeniem zastapic jakims innym srodkiem chemicznym, poniewaz jednak
dostalem go w zestawie z tuszami, na razie nie korzystam z innych
wynalazkow.

Podejrzewam, ze jesli Twoj kartridze dosc dlugo byl prawie pusty, to moze
byc klopot z odrestaurowaniem dysz.

Pozdrawiam,
Macko