Re: Notebook do gier

Autor: Łukasz <rfv14_at_wp.pl>
Data: Fri 21 Jul 2006 - 13:29:16 MET DST

> A tak wogóle to jakich gier?

głownie ekonomiczne, strategiczne, RPG, MMORPG (w takiej kolejności). Ale to
chyba nie jest tak ważne, skoro obecnie wszystkie gatunki zaczynają mieć
nieziemskie wymagania (np Oblivion). W tej chwili potrzebuję notebooka,
który straczy gdzieś na 2 lata (jak mi jednak jakaś tam gra nie pójdzie to
się przecież nie potnę, tylko pójdę do kolegi :) ), a później prawdopodobnie
załatwię sobie nowego kompa stacjonaranego, już pewnie z procesorem 64
bitowym.(mój obecny to Barton 2500+, 1GB 400 RAM, GeForce5700 256MB i wiem,
że to pomimo podkręcania obecnie g**** warte, ale muszę czekać)