Re: Płyta główna Asus s.939

Autor: Pajchiw <phukuba_at_piotrkow.home.pl>
Data: Fri 21 Jul 2006 - 12:56:08 MET DST

Witam.
Ten też jest ciężki dla uszu :-)
http://pl.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=15&l3=148&model=789&modelmenu=1
ale płyta trochę lepsza - na Twoim miejscu próbował bym wymienić na
A8N-SLI Premium - pasywne chłodzenie:
http://pl.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=15&l3=148&model=539&modelmenu=1
Różnica co prawda może być nie do przeskoczenia (jakieś 150 PLN) ale
może coś utargujesz i za małą dopłatą Ci się uda.
Albo jak nie wykorzystujesz TERAZ (potem nie będzie sensu) SLI to może
Gigabyte K8NF-9ultra?

Pzdr.:
Pajchiwo