Jak sprawdzic port RS232 ??

Autor: Fantom <szczukot_at_skasujto.poczta.onet.pl>
Data: Fri 21 Jul 2006 - 12:01:24 MET DST

Witam
W jednym z kompow mam problem tego typu, ze przestalo dzialac mi tam
urzadzonko, ktore mialem podpiete przez COM1. Na innym sprawdzalem i
urzadzonko jest sprawne. Komp pracuje pod WinXp. Jak sprawdzic ten port ??
Najlepiej aby wykluczyć jakieś ewentualne walnięcie się systemu. Czyli np
jakis mega prosty programik, który wystartuje z dyskietki z dosem i np
bedzie tam miała działać myszka podłączona do COM1. Czy może jeszcze inaczej
go przetestować, nie posiadając żadnego specjalistycznego sprzętu ?

Fantom
ps. Dodałem kartę z portami COM3 i COM4 i też nie chodziły - dziwne