Re: Jak najchlodniejsza karta AGP

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 21 Jul 2006 - 11:21:58 MET DST

> To moze G450? Jest juz w 0.18 a nie 0.25 jak G400 i do tego
> ma nizej taktowany rdzen. U mnie jestr ledwie cieply (oczywiscie
> chlodzony pasywnie).

I chyba mamy zwyciezce :)

> Dodatkowo moza go spowolnic prze MGA Tweak,
> matrox-overclock, g400-tweak - tak samo jak G400, od czego
> mozesz zaczac na dotychczasowej karcie.

Co racja to racja. Zobaczymy na ile to pomoze.
Znalazlem na chwile obecna pliczki "g400 tweak" i "MGA tweak".
Mysle, ze wystarczy, ale zabiore sie za to dopiero po weekendzie.

> Wszystkie trzy to male, darmowe programiki po 100,200 i 500 kb.
> Leza nadal na www, ale jesli ich nie znajdziesz daj tu znac to
> wysle Ci na priv.

Jesli masz gdzies pod reka pliki i kilka kbps wolnego lacza
 - podeslij prosze. :) A noz to sa jakies inne wersje...

Z gory dziekuje.

Pozdrawiam,
Vituniu.