Re: Ładowanie betreii w laptopie

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Fri 21 Jul 2006 - 10:50:12 MET DST

rafal wrote:
> Witam. Laptop ASUS A3H - nowy.
> Pracuję cały czas na zaslianiu sieciowym.
> Wieczorem wyłączam go i wyłączam listwę.
> Gdy na drug dzień go odpalam, doładowuje się bateria - tak około 10 minut.
>
> Powinno tak być?

No nie do końca. Myślę, że ten ASUS (jak większość notebooków) powinien
ładować baterię dopiero gdy spadnie poniżej pewnego poziomu. Jeśli tak
robi jak opisujesz, to bateria wyjątkowo kiepska, skoro tak szybko traci
prąd.

Natomiast jeśli pracujesz cały czas na zasilaniu sieciowym to
rozładowujesz baterie do 30-40% i wyjmujesz ją. Pamiętaj, żeby tak raz
na miesiąc-dwa włożyć ją, naładować do full i rozładować.

--