Siemens-Nixdorf

Autor: <Nex_at_pl>
Data: Fri 21 Jul 2006 - 10:54:47 MET DST

Witam,

i znowu o laptopach ;) Tym razem sprawa bardzo sprzętowa. Kupiłem od
pewnego oddziału coca-coli w Niemczech stare laptopy - Siemens-Nixdorf
Scenic Mobile 700 (iP166). Dokładnie 5 sztuk no i okazało się, że na 4
są hasła na bios i bootowanie. Sprzedawca nie wie jakie to hasła i ja
zostaje teraz sam :) Czy ktoś wie czy wogóle da rade zdjąć hasła z tych
laptopów? Ponoć Siemens coś grzebał przy biosach (Phoenix Note BIOS v.4)
i standardowe hasła typu phoenix, itd. nie działają. Ponoć również można
zgłosić się do Siemensa, ale jak na razie Polski support już mnie
przekierował do niemieckiego.

Wszystkie ponoć, to informacje wyciągnięte z google :) W oczekiwaniu aż
skonstruuje list po niemiecku i napiszę do niemieckiego siemensa pytam
czy ktoś coś może wie. Wyciąganie bateryjek nic nie dało -laptop
rozbierany na czesci pierwsze, nie znalazłem żadnych zworek od cmosu
celem restartu go do default. nawet wyciągnięcie zgrzewanej bateryjki do
płyty nic nie dało... no chyba, że za krótko czekałem (kilkanaście minut).

Co o tym sądzicie?

Serdecznie dziękuję z góry za wszelkie podpowiedzi/porady,
Nex@pl