Radeon 9100-9200 - TV ?

Autor: Łukasz <snake25.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 21 Jul 2006 - 09:45:39 MET DST

Witam
mam problem z wyświetlaniem obrazu z karty na radeonie 9100 na TV. Zmieniłem
telewizor i tej pory nie mogę włączyć wyjścia tv na karcie (na zakładce z
ekranami TV jest nie aktywne). Nie wiem o co chodzi
czy można włączyć wyjście TV tylko wtedy gdy komputer jest podłączony do
telewizora?
jeżeli tak to znaczy, że karta "nie widzi" telewizora, tak?
czy pomimo tego można jakoś zmusić kartę do aktywowania wyjścia TV?

Łukasz