Re: Problem z kompem

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 21 Jul 2006 - 00:35:48 MET DST

"ren" napisał:

> Chociaz najgorzej jest zawsze rano przy wlaczani a wiec gdy jeszcze
> nie jest rozgrzany, wowczas grafika nie jest taka jak powinna byc i musze
> resetowac ze 2 razy zanim zaskoczy i jest wszystko juz potem ok.

O, dawno o tym nie było, chyba nawet ze 3 dni, może z powodu urlopy?
Więc nieśmiertelna rada: sprawdź kondensatory na płycie
http://zdjecia.swistak.pl/00/00/89/53/895335_2_b.jpg

> Jak ma zmierzyc temperatury i napiecia?

Termometrem i woltomierzem? W ostateczności możesz podejrzeć te parametry w
BIOS-ie lub jakimś programem odpowiednim dla Twojego systemu operacyjnego
(zazwyczaj producent płyty głównej umieszcza taki na krążku CD ze
sterownikami, np. ASUS Probe), ale są to wskazania ponoć mocno niepewne. BTW
do Radka Sokoła: Jak tam praca nad projektem termometru wielokanałowego? Nie
to, żebym się naprzykrzał, ale tak mi się przypomniało, a że w tzw.
międzyczasie porobiłem sobie sondki na Pt1000...

JoteR