Re: Wybór monitora lcd

Autor: Krzysztof Rynkowski <ryniobydNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 23:45:51 MET DST

Użytkownik "Friend" <alalalal@alalalal.pl> napisał w wiadomości
news:e9n87t$sv5$1@inews.gazeta.pl...

> 1.jezeli monitor ma wyłączenie przeskalowania to obraz w 1024x768 będzie
> mniejszy ale ostry jak zyleta

Wyraźnie zaznaczyłem, że cyt. "przy przeskalowaniu",
więc po co ta uwaga?

> 2.jezeli monitor ma wyłączenie wygładzania przy przeskalowaniu to obraz
> jest
> kanciasty ale tez ostry jak zyleta

Nie wiem, co masz na myśli - kanciasty. Mnie natomiast chodziło
o sytuację w której obraz zawsze ma być widziany w całości
i wyłącznie na całej powierzchni monitora - bez czarnych ramek
wokół obrazu lub pasów (górą, dołem lub po bokach), albo części
obrazu wykraczających poza widoczny obszar matrycy.
Krótko mówiąc wyświetlanie w rodzielczości innej, niż natywnej
ale na całej powierzchni matrycy.