Re: [Chłodzenie] Czyli gram przemyśleń...

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 23:01:21 MET DST

Tomek Banach napisał(a):

> a pomysl cos sie stanie jak pompka sie zatrzyma :)
Nasuneło mi się to tez ale zanim się sfajczy - dostane stsowne info
akustyczne ;) bo ma ustawiony na 60*C. A sfajczy mi sie przy 85*C.
Woda troche lepiej odbiera ciepło ( ma większa pojemnosć ) nawet jeśłi
się zatrzyma ;) zresztą chya poprosze znajmego by dał mi na ruże jakiś
czujnik przpływu i w razie zatrzymania przepływu odcinał by prąd od
komputera.