Re: Jak najchlodniejsza karta AGP

Autor: Palmer <koluWYTNIJ_at_TOwp.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 20:11:55 MET DST

Użytkownik "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:e9nl2a$re6$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Ma dzialac na AGP x8 (w takim gniezdzie, niekoniecznie w takim trybie)
> Z dzialajacym overlayem i przepustowoscia pamieci gwarantujaca
> rozsadna prace w rozdzielczosci 1024*768 24bit.

Pożyczyłem kiedys od kolegi kartę DIAMOND Viper V770 32 MB RAM i sprawowała
się gites. Znalazłem też jedną na Allegro:
http://www.allegro.pl/item116752602_tnt2_diamond_viper_v770_agp_4x_32mb_bcm.html
Jeszcze 2 miesiące temu sprzedawali taką za bez mała 30 zł! Aha, karta jest
uniwersalna, tzn. działa zarówno na 3.3 jaki i 1.5 V, co oznacza że wsadzisz
ja na dowolną płytę ze złączem AGP. Trzeba tylko odpowienio zazworować.
Polecam!

Pozdr.,
Palmer