Re: kontroler scsi na pcmciai do laptopa i kabel scsi

Autor: Populares <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 19:51:27 MET DST

piotrek wrote:

> Mam zamiar kupic karte pcmcia scsi i chcialem sie dowiedziec czy ten kabel
> nizej
>
> bedzie pasowal do karty pcmcia scsi
> http://allegro.pl/item107561169_adaptec_slimscsi_1460b_dwa_przewody.html
>
> Chodzi oto zeby podlaczyc skaner do laptopa z kontrolerem scsi na pcmcia

Czegoś tu nie rozumiem. Przecież z tym kontrolerem dostajesz (a
właściwie nie dostajesz, bo aukcja odwołana) 2 kable. Po co chcesz
kupować jeszcze trzeci kabel? Zresztą nie będzie pasował napewno.

Swoją drogą ta aukcja była jakaś dziwna: w tytule Adaptec 1460B, na
zdjęciu Adaptec 1480B, a potem sprzedający odwołuje oferty.

Używam Adaptec 1460a ze skanerem na złączu SCSI Centronics 50 pin, na
dodatek przez przejściówkę HD Female -> Centronics Male. W każdym razie
kabelek, który wchodzi do gniazdka w Adaptecu 1460 musi być specyficzny
Adaptecowski. Te kabelki istnieją w 2 wersjach: 1. z końcówką HD50 Male,
2. z końcówką Centronics 50 Male. W zależności od tego, jakie masz
gniazdo w skanerze (przypuszczam, że Centronics 50 Female), będzie Ci
pasował jeden z nich. Lub ew. - tak jak u mnie - możesz użyć
przejściówki (która kosztuje ponad 40 zł i ciężko dostać).