Re: Czy karta Quadro...?

Autor: Piotr Ślimak <piotrslimak_at_wp.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 19:39:48 MET DST

Pewnego pięknego dnia nolina napisał(a):

> Witam
> Jestem architektem i składam dla siebie komputer-pracuje w CADach 2d oraz 3d
> oraz robię wizualizacje np.3DS Max.
> Moje pytanie-czy najprostsza karta PNY Quadro (ew.FireGL) i zarazem najtańsza
> (w każdym razie do 1500 zł)to lepszy pomysł do moich zastosowań niż np.
> jakaś "zwykła" karta np. ati czy quadro dla graczy w tej samej lub podobnej
> cenie lub nawet dużo niższej.

Z moich skromnych doświadczeń wynika, że raczej zainwestuj w pamięć,
procesor albo w szybkie dyski (kolejność malejąca). Karta grafiki i tak
zwykle "nie wyrabia", niezależnie jakiego jest typu, przy pewnym
skomplikowaniu złożenia (na co dzień używam SW2006 do niespecjalnie
skomplikowanych części maszyn).