Re: wybor BenQ - NEC - ktora nagrywarka DVD

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 18:32:52 MET DST

Peptulis Amargolis napisał(a):

> BenQ DW1670 a NEC ND-4571A (chce z DVD-RAM w celach poznawczych).
> Kto za? Kto przeciw? Reka do gory (oczywiscie z komentarzami).
>
> Z gory dzieki za KONSTRUKTYWNA dyskusje.

Ja polecałbym mimo wszystko NECa, całkiem nieźle wypadł w testach jeśli
chodzi o jakość zapisu, ten model BenQ już niestety gorzej, widać mimo
wszystko, że to tak naprawdę już LitQ... :(
Na jego korzyść przemawia jednak zapis DVD-RAM z prędkością 12x, a więc
róşnica znaczna w porównaniu z 5x w NECu... Ja mimo wszystko wyşej
jednak stawiam jakość zapisu niż szybkość. A DVD-RAM fajna sprawa, np.
do domowego backupu.

PS. Ustaw sobie kodowanie.

# /George Orwell - Rok 1984/