radeon i geforce w jednej staly budzie?

Autor: edek sieciownik <sieciownik_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 16:06:25 MET DST

Co prawda pytanie powinno pojsc na grupe o wingrozie ale mysle ze tutaj jednak
jest wiecej ludzi ktorzy moga wiedziec taka rzecz:
Czy karty: radek 8500 his-a - AGP i geForce 4 MX 400 - PCI beda poprawnie
dzialac pod windowsem XP jednoczesnie?

Chodzi mi o to ze mam juz radka i jest wystarczajacy ale potrzebuje drugiej
dosyc silnej karty a mam plyte PCI + AGP.

Cel jest taki abym mogl uzywac tych kart zamiennie ale bez ich fizycznego
zamieniania i odinstalowywania strownikow. Czy aktualnie dostepne do tych kart
sterowniki na to pozwalaja? Inaczej piszac czy sie pogryza?

--
Lukasz Sczygiel