pamięć RAM, dwukanałowość

Autor: Solar <forum25_at_gazeta.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 15:35:16 MET DST

Witam.

Chodzi mi o pamięć, obecnie mam dwa banki obsadzone dwoma modułami pamięci
ddr 333 MHz i dwukanałowość, mam takie pytanie czy jeśli kupie dwa moduły
ddr 400 MHz i obsadze nimi dwa kolejne banki to nie będzie żadnych problemów
? i jeśli producent tych dwóch nowych modułów będzie różny od tych które już
mam to czy też nie wynikną żadne problemy ? a może lepiej wyłączyć
dwukanałowość, czytałem że wydajność wzrasta tylko pozornie, niestety mam
takie moduły od nowości i nie jestem w stanie ocenić, moja konfiguracja
sprzętowa to:

Płyta : Gigabyte GA-8IPE775/-G

Chipset : Intel i865P/i848P

Procesor : Intel Celeron D 330J @ 2666 MHz