Jakie słuchawki z mikrofonem?

Autor: sweet_lobo <seungia_at_op.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 13:01:31 MET DST

Witam, potrzebuje kupic słuchawki z mikrofonem na sierpniowe spary w Enemy
Territory :) Może ktos mi zaproponowac jakies sprawdzone sluchaweczki razem
z mikrofonem w rozsądnej cenie, nie interesuje mnie badziew za 15zł, a
niechce tez wydać 100zł na jakies cuda, cos do 50zł ;)
Przegladałem troszke allegro oraz proline i znalazlem np takie cos:
http://www.allegro.pl/item115230683_sluch_mikr_i_box_hp_9600mv_neodymowe_nowe_gw.html
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=MEDIA+TECH+MT368

Co sadzicie o tych słuchawkach? Macie dla mnie cos lepszego?! :)

Pozdrawiam Tomasz