Re: LG 1970H vs. Belinea 101920 v.C

Autor: Friend <alalalal_at_alalalal.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 10:41:37 MET DST

Użytkownik "Tomek" <slon4@wupe.pl> napisał w wiadomości
news:e9nb8u$5vi$1@nemesis.news.tpi.pl...

>> parametry LG 1970HR:
>> 800:1
>> 8ms BWB
>> 150/130 kąty widzenia
>>
>> ale ja belki na MVA bym nie kupował...
>>
> Cos konstruktywnego bys napisal.

Obie matryce mają swoje wady i zalety, ja nie mogę patrzec na MVA i swiecące
rogi, prędzej przyzwyczaje się do TN i małych kątow widzenia. Wygląd to tez
wazna sprawa a paskudą belke 101920C nie kupil bym nawet za 1000zł.Kolejna
sprawa to gwarancja i tu LG wypada lepiej.

Przyblizone parametry rzeczywiste LG podałem, LG to najbardziej
"marketingowa" firma i to chciałem podkreslić.

Podsumowując na dzisiaj: małem kilkanaście monitorów, gdybym mial wybierać
LG1970HR kontra 101920C wybrał bym LG mimo mocno zawyzonych parametrów.
Jesli jednak komus zalezy na szerszych kątach to warty zainteresowania jest
tani benq91Gp czy najnowszy philips 190P7 za 1456zł na MVA o rzeczywistym
kontrascie 1300:1 i kątach 178/178 CR10:1

BTW najlepszy monitor jaki miałem z najlepszm stosunkiem jakosc/cena to
P19-2