Re: 2 gb RAM - pociagnie bez virtual memory?

Autor: venioo <venioo_at_poczta.fm>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 09:14:09 MET DST

> Grup alt.* w ogóle nie biorę pod uwagę. Tylko grupy pl.*
> należą *oficjalnie* do polskiego Usenetu i tylko takie
> można polecać. Za grupy alt.* tak naprawdę nikt nie
> odpowiada.
To uwazasz, ze znajduja sie tam tylko kupy nic nieznaczacych postow? Smieci?
Pisanych przez ludzi bez jakiejkolwiek wiedzy?
Grupy te isnieja tylko dla hecy?
"Wybacz Królewno, że Cię olśnięwam...", mozna tam znalezc rownie pozyteczne
informacje jak na grupach pl.
a jak sie szuka pomocy w konkretnym temacie to akurat wisi mi to czy to alt.
czy nie.
Proponuje troche mniej ignorancji a wiecej otwartosci.
Pozdrawiam.

--
venioo