Re: Podświetlana kalwiatura

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_gazeta.pl>
Data: Wed 19 Jul 2006 - 22:45:51 MET DST

dziobu wrote:

> A to
> http://www.ksol.pl/klawiatura-podswietlana-niebieska-p-1287.html
> Masz za 100zł. Nawet za 99zł.
> (nie ukrywajmy, znalazłem to teraz w googlach; zajęło mi to jakieś 2
> sekundy)

Nie no takich znalezionych na googlach to tez mam tryliardy :D

> Ale jak bedziesz kupował to sprawdź w ciemnym pomieszczeniu. To tak jara
> po oczach że nie da sie pracować. Dlatego polecałem coś (też nie bede
> ściemniał: G13 albo G15), gdzie podświetlane masz znaki na klawiszach, a
> nie całość razem.

Ja chce miec wlasnie w niecalkiem ciemnym pomieszczeniu. Po prostu jako
bajer :)

Potrzebuje druga klawiature po prostu, taka secondary -- ;)

--
  Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
  Dopisz własne obserwacje.  Zapraszamy na forum:  http://tiny.pl/mgcc