Re: Monitor LCD

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera <julas_at_no.junk.toya.net.pl>
Data: Wed 19 Jul 2006 - 18:36:05 MET DST

Interkas wrote:

> zamierzam wymienic swoj kineskop na jakies nowy LCD
> mysle glownie o firmie LG
> czy ktos moze mi polecic jakis dobry model ktory bedzie odpowiedni
> dla osoby ktora komputera uzywa glownie do pisania tekstow na wordzie,
> uzywania internetu oraz sporadycznia jakis starszych gier,

To zależy co to są starsze gry. Te najstarsze chodzące w 640x480 i
mniejszych na wszystkich LCD będą wyglądać gorzej niż na kineskopowych,
bo LCD ma tylko jedną natywną rozdzielczość. Jeśli chodzi o nieco nowsze
gry (gdzie można ustawić rozdzielczość) i inne zastosowania, które
wymieniłeś to polecam LG 1730P:

  (__||___||__)|_|_||___) @toya.net.pl | ICQ: 64994211