Re: Fm801 problem

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 19 Jul 2006 - 17:12:40 MET DST

<chudy102@gmail.com> wrote in message
news:1153319709.271854.8980@h48g2000cwc.googlegroups.com...

> mozna poprosic o doklady opis tego co musze zrobic??
>
> zalezy co chcesz zrobic...

"...albo zamienic programowo matryce w w dekoderze
AC3 - wstaw 1 LFE w Center a Center w LFE i bedzie gralo..."

jak mam to pozminiac bo kabelki mam sprawne

Nie wiem jaki masz dekoder wiec:

http://ac3filter.sourceforge.net/#mixer

zamien (wstaw 1) LFE>C i C>SW

1 mowi ze ma byc caly sygnal z kanalu wejsciwego przeniesiony do kanalu
wyjsciowego.
U Ciebie zamienione sa C i LFW (SW) wiec musisz je zamienic logicznie
czyli LFE przekierowac do C a C do SW.
Oglednie mowiac w tym wypadku to problem malo sprzetowy ale opisuje to
bo mozna softem obejsc zly hardware.

A ten obrazek jest dla konfiguracji 2 kanalowej - u ciebie powinna byc
konfiguracja 5.1 kanalowa - upewnij sie ze masz we wszystkich mozliwych
zakladkach (driver i wlasciwosci multimediow wybrane 5.1 - bo zakladam
ze mowa o windows).