Pamięci, notebook - czy DDR i DDR2 są kompatybilne?

Autor: Julek <julekmen_at_go2.pl>
Data: Wed 19 Jul 2006 - 13:08:41 MET DST

Chcę kupić nowe pamięci w moim notebooku (SO-DIMM). Notebook to Acer
1362LC z końca 2004r. W instrukcji jest napisane, że w zestawie była
dodawana pamięć 256MB DDR 333Mhz. Chcę kupić coś większego i mam
2 pytania:
- w archiwum czytałem, że DDR i DDR2 są niekompatybilne w
"standardowych" wersjach. Czy w wersjach SO-DIMM są kompatybilne?
(mają tyle samo nóżek...) Czy ta starsza płyta obsłuży te nowsze
kości? I czy będzie jakiś wzrost wydajności przy pamięciach DDR2
533Mhz w porównaniu z DDR 333Mhz?
- Czy pamięci DDR 400Mhz zadziałają i czy dadzą lepszą wydajność
na moim kompie?

Z góry dzięki