zakup notebooka

Autor: c. <mpierzchalski_at_gmail.com>
Data: Wed 19 Jul 2006 - 12:00:41 MET DST

Witam!!
Planuje zakup notebooka do pracy i zwiazku z tym mam pare pytan.
Mam do wydania okolo 3000zl moze troche wiecej( ale nie duzo:)
Niewiem czy za ta cene kupie cos porzadnego dlatego potrzebuje rady.
generalnie potrzebny mi jest do obslugi microstation (oprogramowanie
cadowskie) oraz do analizy obrazow ze skanerow naziemnych (LIDAR).
Komp stacjonarny z procesorem 700MHz i 512mb ramu uciaga to
oprogramowanie (ledwo) wiec jakis laptop w tej cenie tez powinien
chyba.
przydalo by s 1 gb ramu (moglbym go dokupic do zestawu ktory by mial
mniej), jakas w miare dobra karta graficzna a procesorow w tej cenie to
chyba za duzo do wyboru nie ma. Co byscie proponowali?? Podobno HP
nx6110 jest dobry.... Bede wdzieczny za kazda rade i sugestie.
Pozdrawiam
MP