Re: 2 gb RAM - pociagnie bez virtual memory?

Autor: ZZ <someone_at_indigo.ie>
Data: Wed 19 Jul 2006 - 11:43:18 MET DST

> Eh... mylisz pojecia. Pamieci wirtualnej wylaczyc sie *nie da*.
> Da sie wylaczyc plik wymiany. Ale to nie jest kwestia sprzetu,
> a systemu operacyjnego, wiec NTG.

wiem co to pamiec virtualna, dlatego zaznaczylem ze pytanie
nie do konca sprzetowe, ale o sprzet sie opiera - no bo w sytuacji
kiedy system (jakikolwiek) wykorzystuje max. 30% RAMu
stosowanie pliku wymiany jest bezcelowe

> szczeg髄y pytaj na pl.comp.os.ms-windows.* :)

no roznie to na tych grupach bywa - tak na oko to mam
na news.onet.pl jakies 300 grup o windowsie

ZZ