Re: namagnesowany monitor

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 19 Jul 2006 - 09:40:25 MET DST

"qweer" <qweeer@gazeta.pl> wrote in message
news:e9j65e$i4c$1@inews.gazeta.pl...
> Mam dosc (a nawet bardzo) stary monitor (analog). Nie posiada on
> automatycznego rozmagnesowania. Traf chcial, ze to sie wlsanie stalo
> (zmiana kolorow w prawym dolnym rogu, prawdopodobnie w wyniku
> namagnesowania). W zwiazku z tym mam pytanie, jak rozmagnesowac
> kineskop?

Wez monitor do jakiegos serwisu RTV, powinni miec cos takiego jak petla
rozmagnesowujaca, alternatywnie poszukaj w takim serwisie starej petli
od kinolap odobnych romziarow i kup i zrob sobi petle, albo daj do
zamontowania a najprawdpodobniej masz po porstu rozwalony pozystor na
plycie moinitora - petla od dawien dawna stanowila standardowe
wyposazenie kinieskopu i byla z nim sprzedawana... tak wiec stawiam ze
masz petle tylko masz rozwalony pozystor na plycie monitora...