Re: Pentium D930, MSI-945P Neo2-F i945P s775 - czy to ma sens?

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Wed 19 Jul 2006 - 08:55:19 MET DST

Użytkownik "drazsyrd" <drazsyrd@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e9kfii$h91$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Brovar wrote:
> [...]
> Rozumiem. Dziekuje. A reszta konfiguracji?
> Nie wiem jaka dobrac karte grafiki w okolicach 300 zl.
> Slyszalem o powrocie do kart AGP, niestety nie znalazlem plyty do tego
> procesora z taka magistrala.

AGP jest wymierającym standardem - raczej nie szukaj płyty z tym gniazdem -
karty na pci-e są tańsze, wydajniejsze i w przyszłości będziesz mógł ją
zmienić, podczas gdy kart na AGP niedługo braknie.

Do 300zł możesz kupić GF6600 - kartę nie powalającą wydajnością, ale
wystarczajÄ…cÄ… do pogrania w najnowsze gry (o ile zjedziesz z
rozdzielczością/detalami ;-))

--
Pozdrawiam
Brovar