Re: namagnesowany monitor

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 21:35:00 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns9804DB15BB5A9mbien@127.0.0.1...
> Mozesz uscislic? Bo zdarzylo sie to raczej po dluzszej przerwie w
> uzywaniu przy pozostawiniu na standby, tak wiec sarkazm chybiony.
Dobrze. :) Mam w pokoju TV marki Biazet. Również, tak jak u ciebie, pojawiły się
zakłócenia w barwach, z powodu namagnesowania. Nic z tym nie robiłem. Normalnie
TV był włączony kilkanaście godz dziennie, a w nocy wyłączony z czuwania (ale
wtyczka podłączona). Przekłamania zniknęły same po 2-3 tygodniach.