Re: Overburning na dvd

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 19:41:16 MET DST

J.M.Oizo <oizo[nospam]@autograf.pl> wrote:

> Czy na płytkach DVD mozna stosowac overburning???

            Tak, ale nie kazda nagrywarka to potrafi i nie kazdy model to
obsluguje. Ot chociazby moj BenQ DW1640 osluguje ovwrburning DVD ale tylko
na DVD+R (na DVD-R nie) i tylko pod ImgTool a pod Nero nie. Nowsze DW1650
obsluguja juz na +/- i to pod praktycznie kazdym programem.

> a jesli tak , to jaki max tzn ile max wiecej mozna nagrac na płytke???
> na płytka CD mozna było nieraz nawet 20MB wiecej bagrac , a ile na DVD?

            Trudno powiedziec: do DVD chyba nie ma programikow takich jak kiedys
feurio itp. do automatycznego testowania. Ja nagrywalem max +50MB, ale
penie da sie wiecej. Tu przydaje sie testowanie metoda prob i bledow
chociazby przez testwrite napedow benqa.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl