Re: Problem z "Command.sys" i "Himem.sys"

Autor: sTav <marmro9_at_o2.beztego.pl>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 18:01:16 MET DST

Użytkownik <mayesticgame@interia.pl> napisał w wiadomości
news:1153236284.679232.156770@b28g2000cwb.googlegroups.com...
Witam :-)
Jakiś czas temu na takim baaardzo starym komputerze zedytowałem plik
"Command.sys".Teraz oczywiście komputer nie chce się włączyć :-)
Po włączenu widzę takie coś:

-----
Bad or missing c:\dos500\Himem.sys
Error in Config.sys line 7
HMA not available: Loading DOS low

Drive overfolow

Bad or missing Command Interpretet

-----
Komputer "zatrzymuje" się i dalej nic się nie dzieje :-)
Tworzenie dysków startowych MS-Dos nic nie daje (to samo).O np.
dołożeniu do komputera drugiego dysku (żeby zedytować pierwszy) nie
ma mowy (to bardzo stary komputer,nigdzie tego typu dysku nie znajdę).

Czy ktoś wie co mogę zrobić aby rozwiązać ten problem,czy chociaż
odpalić dyskietkę startową DOS? :-)

Wejść w BIOS, przestawic na boot from A:
Zmienic nazwe C:\command.sys na command.com

jak to nie wystarczy - reinstalowac DOS 5.0

--
Pozdrowienia!
/-/. Mariusz