Re: izolowanie płyty głównej

Autor: NoRek <spam_at_stop.pl>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 17:28:14 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> W pewnych obwodach. Zbyt małych, by wnioskować o całym
> urządzeniu.

nie takich znow malych

> Mam rozumieć, że opisany na początku tego wątku przykład nie
> istnieje, jest zmyślony czy coś w tym stylu?

Twierdze ze przyczyna tej usterki nie jest brak przewodu
ochronnego. Mozna to latwo sprawdzic i podlaczyc plyte bez
podkladek izolacyjnych i z tzw zerowaniem czyli N do bolca
ochronnego, ale gdyby i wtym przypadku bylo tak samo to
stawiam zekolega leonid wkrecil za duzo kolkow i ktorys
zwiera od dolu

> Bo masz tu
> pierwszorzędny przykład, że marny zasilacz podając jakieś
> chore

chore jakie to??

--
NoRek