Re: skaner SCSI czy mozna na usb

Autor: Roman Rogóż <xx_at_krakow.pl>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 13:52:40 MET DST

a napisał(a):
> Witam
> Mam mozliwosc kupienia skanera A3 na SCSI.Jako ze nie mam kontrolera SCSI
> czy istnieje mozliwosc kupienia przejsciowki SCSI na USB
> prosze o odpowiedz
> pozdr

Upewnij się najpierw co to za scsi bo jak jakiś stary typ (np z gniazdem
  DB25) to szkoda zawracać sobie głowy takim skanerem będzie działał
bardzo wolno nawet z kontrolerem scsi.
A jeżeli to okazja (skaner A3) z jakimś normalnym SCSI do dokup
kontroler za grosze i będziesz miał naprawdę szybki sprzęt.
Romek

Podaj model tego skanera