Re: Celeron D czy Sempron 754 - modernizacja kompa

Autor: usenet user <usenet_userUsunTO_at_wp.pl>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 11:57:47 MET DST

Użytkownik "Mirek" <mironer2@wytnij.op.pl> napisał w wiadomości
news:e9gmul$50h$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

Mam taką płyte, ona ma max 327MHZ HT z pozycji biosu co jest OK
Wady:
Nie podkrecisz jak masz 2 moduly pamieci (no chyba ze synchronicznie )jak
jeden modol to super (asynchronicznie).
Brak dual
U mnie jest taki efekt ze gdy mam HT327 to raz na 15 wlaczenie komp mi nie
wstaje musze wejsc do biosu i na nowo ustawic pamieci... po prostu bios gui
ustawienia pamieci.. nie wiem czemu niosy zmienialem juz 2, na raziemi to
nie przeszkadza az tak.
Dzwiek z karty muzycznej jest ok.

Jesli masz wybor to kup plyte DFI..... one lepiej sie kreca kolega ma HT350
z pozycji BIOSu, K8NS po 327 resetuje ustawienia HT.