Re: notebooki Aristo

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 01:35:43 MET DST

RXX wrote:
> czy ktos z Was moze sie wypowiedziec (na podstawie wlasnych doswiadczen /
> tudziez doswiadczen znajomych) o laptopach firmy Aristo?

Mam w chacie od listopada m.in. Smart 300S i właściwie nie zrobił mi
żadnego problemu jeszcze. Pracuje na nim sporo, czasem chodzi sobie po
3-4 doby bez wyłączania - również w zeszłotygodniowe upały (torrenty i
inne śmietki), a co najciekawsze... nie zaliczył jeszcze ani jednej
zwiechy, a bywa naprawdę ostro katowany. Do tego akumlatorek niczego
sobie - gdy go kupiłem potrafił bez WiFi wyciągnąć 5h, teraz jakieś 4:15
- 4:30, no ale troszkę razy już go rozładowywałem. Nie wiem jak inne
modele, ale ten ma jedną z lepszych wbudowanych anten WiFi -
wielokrotnie siedziałem obok kumpli, którzy ledwo łapali zasięg swoimi
lapkami (nawet Asus czy IBM), a ja sobie spokojnie śmigałem.

Może nie jest perfekcyjnie wykonany, bo potrafi "skrzypnąć" jeśli się go
mocniej chwyci, ale za to nie wyciera się plastik jak to ma miejsce w
pewnej popularnej na rynku marce... no może poza klawiszem "A", który ma
w połowie zdrapany nadruk, ale to akurat sprawka mojej dziewczyny, a
właściwie to jej paznokci ;-)

Jak z serwisem to nie wiem, bo na razie nie miałem potrzeby korzystać
(odpukać).

W sumie Aristo to nie taki zły wybór, jakichś poważniejszych wad się nie
dopatrzyłem, więc jeśli chcesz notebooka na 2-3 lata (w tym 2 lata masz
go na gwarancji w standardzie - za niewielką dopłata 3 lata) to jest to
wybór w sam raz.

Mam jednak sentyment do starutkiego T23, tylko że to ślimaczek powoli
się robi :)

--