Pilne pytanie...

Autor: c. <mpierzchalski_at_gmail.com>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 01:07:52 MET DST

Witam wszystkich uzytkowników grupy!!
Pisze pierwszy raz wiec prosze o wyrozumialosc...
Mam pare takich glupich pytan odnosnie kompow, ja s cienko na tym znam
a nie moge nigdzie znalezc jasnej odpowiedzi. otoz co musze wymienic na
nowe kupujac plyte glowna na pci-e?? napewno karte grafiki ale czy cos
wiecej musze zmienic? czy warto to zmieniac? Bo chcialem sobie kupic
radka x800gto a mam plyte agp4x (MSI i845PE Neo). Ten radek na 8x smiga
wiec s zastanawiam czy poprostu nie zmienic plyty na pci -e i odrazu
kupic karte na pci -e. Tyle ze jakbym musial zmieniac odrazu procesor
itd to wole kupic chyba plyte glowna obslugujaca agp 8x i reszte
zostawic. Niby karta moze chodzic na agp 4x ale podobno wiaze s to z
utrata wydajnosci. Bede ogromnie wdzieczny za rady i przepraszam za
laickie pytania:)
Pozdrawiam
MP