Re: Ile wolnego miejsca na dysku C!!!????POMOCY!!!

Autor: ketchup3 <ketchup3_at_o2.pl>
Data: Mon 17 Jul 2006 - 22:44:53 MET DST

wookie napisał(a):
> mam w opcjach foldero zaznaczona opcje by system pokazywal pliki i fodery
> ukryte - wiec mysle ze zaznaczylem wszystko...

NTG
zmień karte graficzną może pomoże...
A tak serio to jezeli masz winXP to usuń punkty przywracania systemu
(start->akcesoria->narzedzia systemowe->oczyszczanie dysku->kliknij na
drugą zakladke->tam sobie juz poradzisz). Albo jak chcesz to wogole
wylacz to przywracanie (prawy klik na moj komputer i wlasciwosci a tam
juz poszukaj bo mi sie nie chce;))