Re: Wieszający się system i nowy dysk Seageta Baracuda, HELP!!!

Autor: on22 <on221_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 17 Jul 2006 - 22:31:31 MET DST

Użytkownik "Brovar" <bbrowarski@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e9grh5$nds$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "on22" <on221@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Z dużym prawdopodobieństwem to właśnie jest przyczyna wszelkich Twoich
> problemów z komputerem...
>
> --
> Pozdrawiam
> Brovar

a przyczyna nie moglo byc to ze mialem podlaczone tak urzadzenia: master - WD
80giga, master: dvd-rw, slave seagete 250 giga, a teraz zamienilem i mam na
masterach dyski a na slave dvd-rw , ????

jakiej firmy polecisz zasilacz dobry...no i pytanie teraz czy on wejdzie w moja
obudowe oraz bedzie idealnie pasowal do plyty glownej w sensie czy nie bedzie
cos tam blokowac....