Re: Podświetlana kalwiatura

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Mon 17 Jul 2006 - 15:05:30 MET DST

Dnia 7/17/2006 1:34 PM, Użytkownik Marx napisał:
> ja mam odsloniete okno i poswiata z zewnatrz mi wystarcza.

nie ważne już ;)

> Do klawiatury nie dociera i dlatego szukam podswietlanej
> Ale watek zszedl na manowce zamiast konkrety prezentowac

Jakie chcesz konkrety? Przy tak chorych cenach te klawiatury nie cieszą
się żadną popularnością.

Z podświetlanych to widziałem 3 (słownie trzy) sztuki na zywo:
jakiś foliowy badziew (wygląda tak jak te z telezakupów mango) gdzie
świeci folia pomiędzy klawiszami (ale klawiatura nie jest giętka)
oraz Logitecha G11 i G15. G11 nie ma lcd, G15 jest bardzo fajna ale i
droga - ponad 300zł.

Wybierz sie do sklepu i pooglądaj; to dosyć żadki sprzęt i mało osób
tego używa.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \