agp czy pci-e, jaki model

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Sun 16 Jul 2006 - 21:02:50 MET DST

witam

nie wiem czy lubicie doradzac model kart graficznych - moze ktos lubi i
odpisze:)

uzywalem do tej pory Gigabyte Radeon 9550, podobala mi sie ta karta za
cicha prace, dobry obraz, pograc tez mozna bylo.
ale karte zepsulem:(
chcialbym cos podobnego albo ciut lepszego - koniecznie pasywne
chlodzenie, tylko nie wiem czy na AGP czy na PCI-E ?
myslalem o zakupie gigabyte radeon X1300 - dobry to bedzie zakup?
chodzi mi tez o dobry stosunek ceny do jakosci obrazu/osiagow.
mam LCD, wiec bedzie uzywany na DVI, aczkolwiek czasem chce podlaczyc
drugi monitor do drugego wyjscia.

z gory dziekuje za sensowne odpowiedzi

pozdrawiam