Re: Błędy PO a odczyt płyty

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sun 16 Jul 2006 - 19:00:22 MET DST

Osobnik posiadający mail'a leszek60.wytnij@neostrada.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Jak masz benka to zapuść QSuite i wszystko Ci pokaże.

zaraz spróbuje, dzieki.
BTW okazało sie ze błedy w Nero CD/DVD speed biora sie stad ze po nagraniu
plytki od razu wlaczałem w/w program bez wyciagniecia plytki. Kiedy po
nagraniu otwieram naped i wkładam plytke jeszcze raz - wszystko jest ok.
Mimo wszystko przetestuje QSuite.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton