Re: Wybór atramentówki

Autor: Piter <temp-spam_at_o2.pl>
Data: Sun 16 Jul 2006 - 18:14:51 MET DST

Użytkownik "Piotrekton" <piotrekton@o2.pl> napisał w wiadomości
news:c9jbaixilpj0.1gjlzlzdblwwp.dlg@40tude.net...

> Mam od 3 czy 4 lat szajs hp 3325, który ma wałek o średnicy 1,5 cm. Jak
> wyobrażasz sobie na tym wydruk na kartce z bloku technicznego i zagięcie
> jej o 180 stopni na takim małym wałku? Mnie się nie udało, bo drukarka nie
> mogła jej wciągnąć, a kiedy już jej pomogłem, to zaginała kartkę, a wydruk
> się rozmazywał.

Nie no ta moja ma wałek o średnicy ok 5,5 cm więc nie ma z tym problemu.

> ale czy mógłbyś poradzić jakiś konkretny model drukarki na ten tusz? i
> dlaczego tak duża rozpiętość cenowa - 2-20 zł?

bo pierwsze to kupujesz zestawik do regeneracji 40 zł za 2x40 ml + klips,
pózniej kupujesz litr tuszu za 80 zł (25 napełnień) to jest ze 3,5 zł
No i ewentualnie co jakiś czas jakiś nowszy kartridz bo po 10 napełnieniach
moze już być do wywalenia.

troche przesadziłem z tymi 2 zł no ale powiedzmy średnio wyjdzie z 6-8 zł