Re: Notebook HP i wymiana dysku

Autor: ARO <nie_at_dam.mejla>
Data: Sun 16 Jul 2006 - 10:06:13 MET DST

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał :

> Jeśli skopiujesz jakimś Ghostem zawartość, to nie powinno być żadnych
> problemów. Przecież HP nie pakuje tam swoich dysków, tylko jakieś dyski
> innych producentów.

Mialem kiedys cos podobnego, jeszcze w zamierzchlych czasach, kiedy 486DX2
byl szczytem osiagniec skosnookich inzynierow. Problem ten sam - przy
zmianie dysku, ktory zainstalowany byl w komputerze HP Vectra VL2 (bodajze)
wyskakiwal podobny blad. Jak pamietam, to rozchodzilo sie o to, ze na dysku
mial sie znajdowac jakis sektor startowy spreparowany specjalnie dla tego
komputera. Aby takie cos nagrac na nowym dysku potrzebowalem jakiegos
firmowego oprogramowania HP sluzacego wlasnie do tego celu. Wydaje mi sie,
ze w Grzegorza przypadku, moze rozchodzic sie o to samo. Nie rozumiem tylko
jednego - po co tak zycie ludziom utrudniac wprowadzajac takie kombinacje?

--
ARO