Re: Aster City i switch

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Sun 16 Jul 2006 - 04:12:21 MET DST

bell81@gmail.com napisał(a):

> A tak pozatym, z routerem też próbowałem... WILGA wykryla, że są
> dwa kompy podłączone, więc chyab tak czy siak bym musiał
> płacić... Ale za drugi komp płaci matka, więc mi to wsio ryba....:D

Nie musiałbyś.
Ty wiesz na jakiej zasadzie działa router?

Switch tylko rozdziela sygnał - dalej dociera on prosto do komputerów.
Router sam odbiera sygnał, to on przejmuje IP, i to on widziany jest w
internecie. Do ciebie zależy jak przekierujesz sygnał na poszczególne
komputery.

Także Wilga wykryła jeden jedyny odbiornik - ROUTER.
Ani jeden, ani drugi komputer.

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS