Re: 'wieczny' restart windy - pomocy

Autor: mad3 <mad3_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 16 Jul 2006 - 01:27:59 MET DST

> Sa - system wywala blue screen m.in. jesli problem jest natury
> sprzetowej - uszkodzona pamiec np.
>
> Pzdr, OMSON\

Dzieki za pomoc, okazalo sie ze padlo cos w rejestrze. Skopiowalem co wazniejsze
na innego kompa i postawielm nowa winde. Pojawia sie kolejny problem, nie do
konca sprzetowy ale...
- komp nie widzi usb, nie mam zadnych sterow do niego wiec pewnie w tym klopot
- karta sieciowa rozpoznana, widzi siec lokalna ale laczy mnie z netem, czy to
tez wina sterow do plyty?

Plyta jest na chipie sis 741, sciagnalem stery ze strony producenta ale nie
wchodza, bo...nie wykrywaja chipa sis.
Z wiadomych przyczyn nie moge skorzystac z wykrywania sprzetu on-line.
Nigdzie na plycie nie moge odczytac dokladnych danych producenta i symbolu tej
plyty.
Moze ktos mial juz problemy z tym sprzetem i podpowie jak sie z nim uporac?

Pozdro

mad